Cateau Esser

  • Astrid Harteloh

    Wie kan mij materiaal leveren (alles is welkom) van de Amsterdamse concertzangeres en zangpedagoge Cateau Esser? Ik ben bezig met een biografie over haar en ik kan alles gebruiken. Alvast heel erg bedankt!

    groetjes,

    Astrid van der Kraan-Harteloh

  • Henk Jager

    Hallo Astrid,

    MIjn naam is Henk Jager en ben bezig met het uitzoeken van de genealogie van de

    familie Harteloh.

    Ik wil graag van je weten of je bezwaar hebt tegen het verstrekken van gegevens

    t.b.v. dit onderzoek.

    met vr. groeten Henk Jager, Rijswijk

  • Astrid Harteloh

    Hallo Henk,

    Het hangt er helemaal vanaf wat voor onderzoek het is en wat je wilt weten.

    vriendelijke groet,

    AstridHenk Jager schreef:

    >

    > Hallo Astrid,

    >

    > MIjn naam is Henk Jager en ben bezig met het uitzoeken van de

    > genealogie van de

    > familie Harteloh.

    > Ik wil graag van je weten of je bezwaar hebt tegen het

    > verstrekken van gegevens

    > t.b.v. dit onderzoek.

    > met vr. groeten Henk Jager, Rijswijk

  • Bram van der Loeff

    Dag Astrid,

    Ik reageer op je verzoek van 7 jaar geleden. Misschien zou ik je aan enige informatie over Cateau Esser kunnen helpen, die afkomstig is van twee leerlingen van haar, mijn ( al lang geleden overleden) grootouders.

    Omgekeerd ben ik wel geinteresseerd wat jij allemaal over haar gevonden hebt. Is je doctoraalscriptie af en zo ja zou ik die kunnen inzien?

    vriendelijke groet,

    Bram van der Loeff

  • helma janssen

    Hallo Astrid,

    ik weet helaas niets over Cateau Esser, maar ik heb begrepen dat je je scriptie geproduceerd hebt. Ik was op zoek naar je naam in verband met een reünie van Plaisir Courtois die we aan het organiseren zijn voor dit najaar. Je naam en geboortejaar klopt, dus je moet wel degene zijn die lid is geweest van PC. Ik hoop dat dit je bereikt en wil je dan naar bovenstaandemailadres reageren? dat houden we je verder op de hoogte,

    met vriendelijke groeten,

    Helma Janssen

  • Astrid

    Hoi Helma,

    Wat leuk om iets van je te horen. Ik ben inderdaad lid geweest van Plaisir Courtois. Een reunie lijkt me erg leuk, maar het is afhankelijk van een aantal factoren of ik dan kan komen. Laat je me weten wanneer het plaatsvindt?

    Hartelijke groeten aan iedereen,

    Astrid