creatieve producer gezocht....die het thuiswerken zat is!!!!!

  • p.baars

    Voor uitbreiding van onze geluidsopname studio zoeken wij een jonge,enthousiaste maar vooral creative producer.

    Ben jij diegene die zelfstandig kan werken, een vooruitstrevende muziekblik heeft en vooral leuke, commerciele muziek wilt maken en ben jij het zat om die muziek enkel en alleen maar op je zolderkamertje te maken dan hebben wij een baan voor jou!!

    Reageer op onderstaans e-mailadres en je krijgt van ons een uitnodiging.

    Met vriendelijk groet

  • Gerard van Zomeren

    Beste P. Baars,

    Ik reageer hierbij op de advertentie waarbij gevraagd wordt naar een creative producer. Ik heb onlangs enkele nederlandstalige nummers geproduced. Ik doe dit op semi-profes. basis en wil graag verder in het producen.

    Om serieus te reageren op de advertentie verzoek ik om meer informatie over de studio, het bedrijf, de doelstellingen etc.

    met vriendelijke groet

    G. van Zomeren.

  • marven

    halo mijn naam is marven vantorre en ik wil producen ik ben al 12 jaar bezig met het producen van songs en ben zeer geintreseerd in julie

  • Arie de Korte

    Klinkt interessant, eindelijk van de zolderkamer af! Wat zijn de recente opdracthen waar jullie aan hebben gewerkt?

    Werk nu voornamelijk met Cubase en Wavelab, beide van Steinberg. Heb wel zin in een echt nieuwe uitdaging.

    Meer informatie is welkom.

    Groet,

    Arie de korte

  • Jeroen

    Hoi,

    Waarschijnlijk ben ik degene die jullie zoeken.

    Heb ruimschoots ervaring met het produceren van verschillende stijlen muziek.

    gr.

    Jeroen

  • Vincent Meijer

    echt jong ben ik niet maar wel een dancemusic liefhebber pur sang, die in zijn vrije tijd vele uurtjes besteedt aan het maken van beats en housetracks.

    groetjes,

    Vincent

  • Dillon

    Hi Goeddeavond..

    Nog op zoek naar mad talented Producers/Beatmakers ?

    Ik heb 3 Nummers gemaakt voor Boney M

    en ik ben echt gedreven… dus laat A.U.B wat van je horen ( plus ik denk dat als je mijn muziek hoort dat je het wel zult voelen.)

    Groetjes

    Dillon

  • Tenley Dambruck

    Hallo

    Ik ben Tenley en ben al zo'n 8 jaar bezig met het componeren van liedjes, van hiphop tot dance, van dance tot reaggea en van reaggea tot soul.

    Mijn Beats klinken vaak gesampled,maar in feite speel ik ze zelf in met de midi keyboard, gitaar of mond harmonica.

    Ik heb momenteel niet veel studio apparatuur, maar heb ook niet echt overdreven veel nodig, mijn creatieviteit in de studio is mijn kracht.

    Als u geinteresseert ben neem dan A.U.B. contact met me op.

    Met vreindelijke groet,

    Tenley Dambruck

  • van Tijn

    Are you serious?

    What is your company profile?

    Best regards,

    v. Tijn

  • Rajeev Biharie

    Hallo,

    Is deze advertentie nog geldig?

    Mvg,

    Rajeev