Muziekverkopen

• erwin

Sinds een tijdje ben ik Bladmuziek aan het schrijven voor slagwerk (base - Snare - snare(dof) )

Nou wil ik dit de wereld in helpen. Het klinkt lekker en wat er op papier staat klopt ook. (1e is me persoonlijke mening 2e is waar want ik heb het laten controleren)

Maar hoe laat ik het bij muziekhandels komen? En bij speciale bladmuziek winkels? en van die winkels op internet. ik wil bijv de muziek bij www.jwpeppers.com (endergelijke winkels)

Heeft iemand hierervaring mee? Of kan iemand me verder helpen?

Ik geef het niet gratis weg natuurlijk Want je zit er behoorlang aan te werken.

EDIT: ik zoek ook nog een progje om het makelijker te schrijven. Is niet nodig maar wel handig kan iemand me ook daarbij helpen?

Greetz,

Erwin

• Jaap Visser

Beste Erwin

Een programma om muziek mee te noteren is Finale. ALs je je muziek wilt uitgeven kan ik je aanraden (als het tenminste klassiek is) om contact op te nemen met Donemus. Zij geven nieuw gecomponeerde muziek uit. Verdere informatie is te vinden op hun website, www.donemus.nl

Succes en groetjes,

Jaap

• erwin

Het is voor slagwerk geen klaziek dus.

• Peter

Stuur het eens naar DMP (dmpnet.nl)

Zij zijn veruit de grootste slagwerkuitgever

in ons land.

• Johan

Ik kijk deze berichten hier zo eens na en heb eigelijk het zelfde probleem als jij Erwin, ik ben amateur muzikant en schrijf ook muziek voor onze eigen slagwerkgroep, en zou dit best wel willen verkopen aan anderen. Dit bericht van jou en de reacties erop zijn natuurlijk op dit moment niet zo heel ectueel, maar ik ben eigenlijk we benieuwd naar het verloop van jou muziekverkopen. Is het jou al gelukt om ergens aan de bak te komen en je muziek te verkopen, graag zou ik eens van je horen hoe het bij jou afgelopen is.

groeten

Johan Welmers