aangeboden componist/arrangeur

  • Jaap Visser

    Ik ben een afgestudeerd componist en bied mijn diensten aan als componist of als arrangeur. Genres zijn voornamelijk klassieke muziek, maar vraag voor lichte muziek is ook welkom. Tevens ben ik erg goed thuis in het notatieprogramma Finale, dus wie zijn partituren netjes en verzorgd wil hebben is ook welkom.

  • Jolanda

    Hallo Jaap,

    Ben je toevallig óók nog zweefvlieger naast componist?

    Kijk dan eens op jopro.org (zonder www)

    Ben je geen zweefvlieger?

    Dan ben je toch welkom als je het leuk vind om op vrijwillige basis aan een origineel project te werken, waarmee je het risico loopt naamsbekendheid te krijgen, en uiteraard te ervaren hoe mooi zweefvliegen is.

    Hartelijke groeten,

    JoPro

  • trudy van der wees

    Dag Jaap,

    Heb je ook ervaring met het schrijven van musicalmuziek? Of zou je daar eventueel ervaring in willen opdoen? Zo ja, dan heb ik wellicht een aardig project voor je.

    Groet,

    Trudy van der Wees

  • Youthboard

    Beste Jaap,

    Het is een heel oud berichtje maar tijdens het zoeken in Google kwam ik hier terecht.

    Voor Het Plan Nederland kinderkoor zijn wij op zoek naar componisten.

    Het Plan Nederland kinderkoor is een zang/dans-groep bestaande uit 18 kinderen tussen de 8 en 14 jaar oud. Allemaal hebben ze veel talent in zang en dans en zijn ze doormiddel van audities geselecteerd voor het kinderkoor.

    Het afgelopen jaar hebben ze o.a. opgetreden tijdens het Because I am a girl - concert en tijdens het AVRO musical kerstgala van de AVRO.

    Het langere termijn doel is een CD maken en dit betekent 13 eigen nummers. We zijn al een heel eind gevorderd en hebben nu 4 eigen nummers. Allemaal geschreven door gemotiveerde songwriters die dit vrijwillig doen voor Plan Nederland. Met 13 nummers in het vooruitzicht en maar één vaste songwriter zijn wij nu op zoek naar iemand die ons team vrijwillig kan komen versterken.

    Het Plan Nederland kinderkoor brengt de boodschap over van ontwikkelingsorganisatie Plan Nederland (bekend van de Because I am a girl camapgne). Het is de bedoeling om geld op te halen voor Plan Nederland en de kinder/jongeren-participatie te vergroten.

    Wij repeteren ongeveer 2x per maand op een zondag in Zeist.

    Ben jij die gemotiveerde, vrolijke en idealistische songwriter die wij zoeken? Mail ons dan snel en wie weet gaan wij dan binnenkort samenwerken!

    Mail naar; kinderkoor.plannederland@yahoo.com

    Op http://pn-kinderkoor.hyves.nl kun je al een kijkje nemen en filmpjes bekijken van wat wij tot nu toe gedaan hebben.

    Wij hopen op jouw enthousiaste reactie!

    Vriendelijke Groet,

    Youthboard Plan Nederland, Jitske Kingma.

  • Paul

    Hallo Jitske,

    Ik heb diverse gitaarlesboeken gemaakt inkl. meespeel CD waarop allerlei liedjes staan.

    Wellicht zitten er stukken tussen die geschikt zijn voor jouw projekt.

    Je kunt er een aantal beluisteren op www.totallyguitar.nl

    Mocht je interesse hebben dan kan ik je de CD's doen toekomen, eventueel nieuwe stukken schrijven is ook geen probleem, ik heb zo'n mouw, een kwestie van even schudden.

    Ik hoor graag van je en hoe dan ook, veel plezier met je projekt!

    mvg,

    Paul Keuzenkamp

  • Jan

    By the way, there exists a very clever program Easy Song Builder with which you can compose a song just by listning and choosing. You can compose your music all by yourself!

    Try it out and be amazed!

    Go for free download to www.compose-music.com

  • Ton de Kever

    Mijnheer visser, beste Jaap

    Sinds korte ben ik een mediabedrijf gestart voor de productie van bedrijfsfilmpjes, instructiefilmpjes, verfilmde gebruiksaanwijzingen en dergelijke. Alleen voor internet in websites en dergelijke. Daarom is de duur van een filmpje tussen de 2-3 minuten of zelfs korter.

    Je snapt al waar ik heen wil. Ik ben onbekend in muziekland en ben op zoek naar componist(en). Ik weet ook wel dat het kiezen voor klassiek een manier is. Maar ik zou graag wat meer informatie willen hebben hoe en ander in zijn werk gaat en wat de kosten zijn.

    Groeten,

    Ton de Kever