yo allemaal

ik produceer nu al een jaartje of 2 hiphop beats en een tijdje geleden ook een klein groepje maar tot het moment dat we moesten optreden bleek dat een van me rappers opeens niet wilde omdat ie bang was voor het podium dus ben ik daarmee gestopt omdat ik toch zelf verder wil.

die groep toen dr tijd bestond uit een turkse rapper en een nederlandse rapper nou waar ik op zoek naar ben is eigenlijk een rapper die in amsterdam woont en al zeg maar een jaar 2 a 3 ervaring heeft met rappen en songs maken, het liefst heb ik een turks talige rapper maar het mag ook een nederlands talige rapper zijn of een engels talige.

Ik wil iets serieus gaan opzetten waarmee we meekunnen doen met de grote prijs van holland, dit jaar ben ik geeindigt op de 5 plaats van amsterdam waardoor ik net niet kon meedoen in de finale, dit was een voorronde van de grote prijs van holland.

Wat ook misschien leuk is voor jouw is dat ik dit jaar naar de film academie ga en daar ga studeren voor geluids technicus dus misschien kan ik gratis studio tijd regelen + daarbij komt dat de nederlandse rapper bij MTV werkt dus daar kunnen we ook altijd naar toe voor promotie.

We zullen als het allemaal goed gaat ook wel een video clip maken om reclame voor onszelf te maken maar ja eerst moet ik een goede ervare rapper hebben die wel wat ziet in een samen werkings verband.

je kunt contact opnemen via ik03@hotmail.com of me toevoegen op msn want dan kan ik wat dingen van me sturen zodat jij ook weet wat ik kan.

ik hoop tot snel thx laterzzzzzzz