mooi lied

• Harm de Gruiter

Hallo allemaal,

Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Harm, 45 jaar en na een totaal mislukt en zinloos leven heb ik besloten om mij toe te leggen op mijn enige en echte passie: het componeren van muziekstukken. Ik ben van plan om een heel erg mooi lied te schrijven dat iedereen ook echt heel erg mooi vind wanneer ze er naar luisteren. Ik heb slechts 1 klein probleem: ik mis beide handen waardoor zeer moeilijk de noten kan opschrijven. Daarom doe ik het allemaal uit het hoofd… Ik kan het alleen aan niemand laten horen, want ik kan het niet spelen. Heel frustrerend kan ik u zeggen, te meer nog daar ik ook nogeens ben uitgenodigd dirigent te worden bij het Neerlandisch Orkest. Zijn er meer mensen met dit soort problemen? Ik zou graag met lotgenoten in contact komen,

Vriendelijk groeten,

Harm de Gruiter

• Elisa

Hoi

Ja dat is idd niet zo leuk, meestal is er iets in een kunstenaar z'n leven die het geluk hem in de weg staat.Dat is heel erg en ik begrijp je perfect

Misschien moet je iemand vinden die het voor jou allemaal neerschrijft of die je erin helpt

want het zou zonde zijn natuurlijk om al die mooie melodien niet tot leven te brengen maar het is heel moedig dat je er alles wilt aan doen en dat je al die mooie liederen in je hoofd hebt

ik wens je veel sterkte en veel succes

MVG Elisa

• Elisa

Oh sorry ja nu snap ik wat je bedoeld,ik dacht dat je niet kon componeren omwille van jou handen maar je kan niet spelen

Het spijt me dit te horen en dat is inderdaad wel een groot verlies,maar er moet ergens wel een weg bestaan dat het toch nog lukt zonder je handen? maar hoe,dat is de vraag

ik zit echt met je mee

knuffels alvast

groetjes Elisa