Aram Katchaturian

• Wolferl

Heey hallo

Ik zoek een mooi stuk muziek van deze Armeense componist, het heet Spartacus (adagio) ik hoorde het laast op Classic FM en ik werdt betoverd door die mooie stijl van dit nummer. Wie kan mij vertellen of ergens een MP3 nummer is van het bovengenoemde muziekstuk. Of heeft iemand een MP3 file van dit stuk.

Je kan me emailen.

elisa_melvin_wolfie@hotmail.com

Met Vriendelijke Groet

Melvin Kef

• Patrick van Dessel

Hoi,

Ik heb het werk wat je bedoeld op CD staan samen met nog een aantal werken van A. Katchaturian. (Sabeldans, Spartacus etc.)

Mijn voorstel is dat ik het op CD kopieer en aan je toestuur. Evt. kosten hebben we het dan nog over.

Groetjes

Patrick

• Wolferl

Heey Patrick

Bedankt dat je die moeite wil/wou doen voor me, maar ik heb in die lange tussen tijd allang een oplossing gevonden.

Maar toch bedankt.

Met Vriendelijke Groet

Melvin Kef

• Guy

Kan er iemand me dat Adagio voor Spartacus(oftewel de tune van ‘The Onedin Line) van Aram Katchaturian snel bezorgen? We zouden het vrijdag graag spelen op de uitvaartplechtigheid van m’n vader.

Jullie zouden ons er een heel groot plezier mee doen.

Groeten,

Guy.

• Johan Arts

Hallo Guy,

Bedoel je een geluidsbestand of een partituur?

Gr., Johan

• Guy

Johan,

Ik bedoelde het geluidsbestand, maar heb het ondertussen al in m'n bezit in de versies van het Wiener Philharmoniker en het St.-Petersburg State Symphony Orchestra. En in de versie van het Royal Philharmonic Orchestra heb ik het ook nog in bestelling staan bij de platenboer. Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten,

Guy.