Muzieklijstje

• Mies

Op http://www.muzieklijstje.web-log.nl vind je een overzicht van allerlei muzieklijstjes die er zoal op het Internet te vinden zijn.

Natuurlijk heel veel jaarlijstjes, top 40 overzichten, hits, flops, de mooiste hoezen, de best verkochte albums ooit of de meeste beroemde artiest en producer.

Maar ook lijstjes per genre, zoals de mooiste soulsingels, de slechtste country, de meest favoriete jazz ooit of de beroemste covers.

En mocht je ergens op het Internet een muzieklijstje tegenkomen, heb je zelf suggesties of tips dan kan je natuurlijk mailtje sturen.

Groet,

Mies

http://www.muzieklijstje.web-log.nl

• Z

Eén woord: BAH.

Zullen we serieuze muziek en popperige muziek alsjeblieft gescheiden houden, Mies?

• Mies

Z schreef:

>

> Eén woord: BAH.

>

> Zullen we serieuze muziek en popperige muziek alsjeblieft

> gescheiden houden, Mies?

Wat bent u een vervelend persoon! En waarschijnlijk ook nog saai en humorloos. De muziek die u componeert zal hoogstwaarschijnlijk ook deze kwalificaties in zich hebben.

• B@rt

Helaas Mies…..

Bij componisten denken de heren hier altijd aan klassieke muziek.

Voor iets nieuws staan ze niet open. Zou houden ze natuurlijk het stoffige imago in stand.

Smaken verschillen en dat willen ze niet weten. Ze voelen zich verheven boven alles en iedereen

Er zijn ook nieuwe componisten. Sommige goed, sommige minder. Smaken verschillen. Slechte muziek bestaat niet. Het is net zoiets als vies eten. Dat bestaat ook niet. Je lust het of je lust het niet. Klaar.

Waarschijnlijk hebben we hier te maken met een aantal heren die mislukt zijn in de muziekwereld…………

Nog nooit iets op papier kunnen zetten en nog nooit een uitvoering gehad.

Dank voor de link, altijd leuk om iets anders te horen dan waar je altijd naar luisterd.

Zo leer je nieuwe dingen kennen en dat is heel gezond en leuk.

Groetjes B@rt.

• Wolferl

Complimenten Mies,

Maar het hoort niet hier.

Groet

(a Wolf)

• B@rt

Waarom niet als ik u vragen mag? Een componist is toch een componist?

Of die componist nu klassiek, housse of weet ik het wat maakt……

Het is een componisten prikbord.

Allicht zal er weinig animo voor zijn maar dat is wat anders.

• Z

Ach Mies, jouw huis-, tuin- en keukenpsychologie is zo aandoenlijk dat ik graag mijn hart bij je uitstort; ja, ik ben een miskend componist! Niemand wil mijn composities uitvoeren of horen, en daarbovenop frustreren popmuziek en flauwe liedlijstjes mij zeer! Je hebt me in 1 keer door! En ook nog eens saai en humorloos! Dankzij jou kom ik dingen te weten over mijzelf waar ik anders jaren naar had moeten zoeken! Eeuwig dank! :D

• Mies

Singel zeker!!! En dat zal altijd wel zo blijven. Duik maar lekker in je partituurtje met een warme lauwe melk en morgen gezond weer op!

Wat is je e-mail adres eigenlijk. Zie ik nergens! Ergens bang voor?

• Joop Bluemink

Hallo B@rt

Ik ben het met je eens. Openstaan voor andere genres en smaken; andere culturen, andere gewoonten, dat maakt van iemand een wereldburger.

gr

Joop