Beste Wolferl,
Eigenlijk wil geen verantwoording afleggen, maar dit keer makk ik een uitzondering: ik heb deze topic opnieuw geplaatst, omdat niet iedereen pagina's teruggaat op het prikbord. Ik denk niet dat de webmaster mij hierom een berisping zal geven.
Nogmaals (het is jammer dat mensen zich op dit prikbord altijd moeten herhalen) ik heb het stuk op dit prikbord geplaatst, omdat ik enthousiast was over deze ontdekking. Als je bedenkt hoeveel werken van Bach verloren zijn gegaan, is dat gewoonweg prachtig, of het werk zelf moeilijk dan wel makkelijk is doet er voor mij niet toe.
Nee Wolferl, je hoeft mij niet te volgen. Heb ik daar soms om gevraagd? Ik probeerde je er alleen maar op te wijzen dat het om de ontdekking gaat, vandaar: hoor je nu het verschil? Henke heeft daarover inmiddels ook duidelijke reacties op gegeven.
Des te merkwaardiger is, dat je dan uiteindelijk besluit met: Maargoed……mij hoor je niet meer, alhoewel ik het een fantastisch iets vind(t) en hoop dat er meerdere werken zullen gevonden worden. Waarom doen we dan zo moeilijk, denk ik dan?
Inderdaad, mogen nog meer werken volgen!
Alexander