CCD COMPONISTEN

• guido de winne VRT

HALLO

EEN INTERESSANTE SITE IS DIE VAN JOS SMEETS UIT NEDERLAND MET ZIJN CLASSICAL COMPOSERS DATABASE EN OOK MUZIEKCENTRUM VLAANDEREN.

GUIDO.DEWINNE@VRT.BE

• Brulbeer

Lees a.u.b. eens de huisregels…… geen hoofdletters gebruiken. Men ziet dit als geschreeuw en onbeleefd.

• henke

Beetje vriendelijker toontje brulbeer!!

Het is maar een huisregeltje

Henke

• Rolf

Hoe moet brulbeer dit nu vriendelijker stellen? Hij maakt al gebruik van eenbeleefdheidsvorm door de afkorting a.u.b. te gebruiken.

Uw berichtje is daarentegen veel gebiedender, onvriendelijker en aanmatigend door het gebruik van twee uitroeptekens, het ontbreken van enige werkwoordsvorm en het gebruik van verkleinwoorden.

In mijn ogen een duidelijk geval van “de pot verwijt de ketel”…………….en dan nog onterecht ook.

• BastiaanJan van Vliet

Haha daar gaan we weer met zijn allen. Wat erger ik me toch altijd aan die aartsmoralisten die even een ander bestraffen OP HET GEBRUIK VAN HOOFDLETTERS. Wellicht is man's capslock knop wel defect.

Ongelooflijk gewoon dat zo een brulbeer even er tussen komt met zijn grote klauwen. Ook over de regels: Hoe komt zo een naam: brulbeer er ineens doorheen, dit is ook niet toegestaan omdat je je eigen naam moet gebruiken en ik weet zeker dat de naam Brulbeer niet of nauwelijks voorkomt in Nederland.

• Rolf

……….omdat je je eigen naam moet gebruiken…….

Waar staat dat? Ik kan het niet vinden in de huisregels.

Nu moet ik zeggen dat er in de huisregels ook niets staat over het overmatig gebruik van hoofdletters. Dit is echter wel een algemeen bekende en geaccepteerde internet-regel.

Trouwens, bestraffen gaat wel wat ver. Brulbeer wees guido gewoon op deze regel, en guido heeft zich deze opmerking kennelijk ter harte genomen, want in zijn volgende berichten gebruikt hij gewoon het onderkast lettertype.

• Wolferl

Ja maar Bas, we wezen hem enkel op zijn overbodige hoofletters gebruik, zoiets noemen wij schreeuwen. Zou jij het leuk vinden als jij met normale letters typt en diegene tegenover je MET DIT SOORT EINDELOZE LANGE TEKSTEN AANKOMT.

Dat vind jij dan toch ook een beetje aandacht vragen. en Brulbeer vertelde in mijn ogen enkel wat de meeste hier dachten. Dat die meneer(tjes) uit Belgie hun Caps Lock even wilde uit doen. En als je Caps Lock blijft hakken(wat ik betwijfel) dan zet je dat toch even netjes neer tussen haakjes ofzo, en het aankaarten van domme uitspraken en vragen, Hollanders zijn dom en Belgische componisten zijn onterecht in de vergetelheid geraakt. Sorry maar ik ken honderden componisten die elders wonen dan in Holland en Belgie.

Wolferl

Ps: wanneer ga je op vakantie, want ik moet wat belangrijks met je bespreken, over die reis van volgend jaar.

• marcel desmet

kmk

• Z

Even stoken: Hollanders zijn niet dom! Maar die mensen beneden de rivieren…

;)