Radio 4 weg...

• Marcel

Hee Wolferl, even tussendoor.

Weet je al wat meer over Mozarts dna onderzoek? Of zullen ze dit angstvallig geheim houden tot 2006. Ik kan er niets over vinden dus hoop ik dat jij of iemand anders iets heeft opgepikt.

Groeten Marcel.

• Wolferl

Ja het is akelig stil rondom dat onderzoek, ik weet wel dat er een grote onthulling gedaan gaat worden rondom het 250 jarige bestaan van Mozart. Wel heb ik al geruime tijd 2 foto's in mijn bezit van Mozart en Constanze(diens vrouw) op reconstructie afbeelding van de Duitse politie, en dat is GEEN grap.

Groetjes Melvin

Ps: mocht je die reconstructie foto van stanzie en Mozart willen hebben email mij dan even of laat het hier weten.

• Marcel

Klopt, die foto's had je mij al eens gestuurd. Ook ben ik er een tijdje geleden achter gekomen dat het vermoedelijke dodenmasker van Mozart, waarschijnlijk van Leopold Stowkowski is. Dit is ook wel logisch aangezien Constanze het orginele masker (waarschijnlijk) heeft laten stuk vallen.

Moet je maar eens vergelijken. http://www.stokowskisociety.net/gallery.html

Als het goed is heb ik je de foto van het doden masker al eens gestuurd.

Groeten Marcel

• Wolferl

Yep, het orginele en waarschijnlijk de enige dodenmasker van Mozart, is door constanze stuk gevallen.

Wist jij dat ik trouwens ooit nog eens een foto heb gehad van Constanze, waarop ze heel erg oud was ze was 79 en 1 jaar voor haar dood maakte ze een echte foto van haar, ze zag er stok oud uit. Jammer dat ik die foto niet meer heb, ik ben er druk naar op zoek, want het was wel een directe confrontatie dat die vrouw op die ECHTE foto de naaste was van DE mozart.

• Marcel

Dat is inderdaad uniek. Had jij de foto via internet ofzo? Ik zal ook een zoeken.

• Kees Weggelaar

Ook ik heb felle protesten over de gang van zaken bij Radio IV gedaan;toch kreeg ik een heel gunstige reactie terug. Als iemend mij kan vertellen, hoe ik dat op dit discussieforum kan kopieren, dan kunnen jullie zelf van de inhoud “genieten”.

Ik heb de indruk, dat de soep (nog) niet zo heet wordt gegeten, als opgediend…..

• Wolferl

Tekst kopieeren, en dan in dit kader plakken.

Ik neem aan dat het om een tekst bericht gaat?