Pittige klassieke vragen in omnipuzzel

• Jeroen

Hallo ieder, ik weet niet of dit de juiste plek is om deze vraag überhaupt te stellen, maar ik waag het er op.

In het Eindhovens Dagblad is jaarlijks een Omnipuzzel met daarin opdrachten/vragen uit allerlei categorieën, en nu eens een met een klassiek tintje.

Ik krijg 10 componisten namen die gekoppeld moeten worden om de een of andere reden met 10 ??namen?? cq woorden. De vraag luidt: ??Klassiek gestrikt, wie hoort bij wie??

De componisten zijn: A Verdi ? B Caruso ? C Haydn ? D Schubert ? E Bach ? F Verdi ? G Mascagni ? H Puccini ? I Rossini ? J Berlioz (twee maal Verdi is correct)

Deze namen moeten gekoppeld worden aan:

1: Damsel

2:Embrasse

3:Bonjour Tristesse

4:Règate

5:Verdi

6 :Puff Ascot

7 :Saint Andrew

8 :Boobs

9:Petit Incroyable

10:Gordian

Zo, tot zover, kunnen jullie hier koek van maken?

Met vriendelijke groet,

Jeroen.

En voor de liefhebbers veel puzzelplezier.

• Jeroen

Sorry luitjes never mind…..jullie hebben de foto's nodig….

Groet,

J

• henke

wat voor foto's

• Wolferl

Nee hoor, mischien hebben we wel geen zin om ze te beantwoorden…tis immers kerst. Of is dit nu een slap excuus van mij?

Groet

Melvin

• Jeroen

Ik heb een foto gemaakt luitjes, maar kan hem niet plakken in dit bestand,,,misschien kunnen jullie mij je e-mail adres sturen?

Groet,

Jeroen.

• Peter

Jeroen,

Hier staat hoe je een foto kunt toevoegen: http://www.prikpagina.nl/faq.php#17

• Jeroen

Hoi Peter,

Het is een duidelijke foto dioe ikzelf van het bericht gemaakt heb, geen link dus….

Dus vrees dat ik toch je e-mail adres moet hebben…

De mijne heb je: jspitzen@hotmail.com

Groet,

Jeroen

• Peter

Dat adres heb je toch?

• Jeroen

Hoi Peter,

Nee ik krijg noreply@prikbordpagina als adres, het jouwe wordt niet meegestuurd..

Groet,.

Jeroen

• Wolferl

Ga naar: http://www.rapidshare.de

Ga naar onderen, klik op Bladeren, nu gaat hij automatisch naar jou ‘'Mijn Documenten’' vervolgens ga je naar je gewenste foto toe en klik je die dubbel aan.

De bestands naam van jou foto uit jou computer staat nu in de regel balk. Achter Bladeren staat Upload, klik daarop. Je krijgt nu een venster in het midden die aangeeft dat het ‘'File uploaded! Scroll down for your download-link’' aangeeft. Het proces is grotendeel succesvol verlopen.

Nu klik je uiteraard op Ok, scroll zoals aangeven naar beneden en je ziet 2 links staan ‘'Your download link (in groen) en je Delete link (in rood)’' kopieer met je linker muisknop de gehele Groen download link aan, tot dat ie in een blauwe balk staat aagegeven. Nu kan je met je rechtermuisknop en dan kopieeren aangeven.

Nu ga je terug naar je ‘'berichten invoer blad’' op de prikpagina. En tik je in ‘je link’ op de regel je link plaats je nu de link die je gekopieert hebt. Doormiddel van rechtermuisknop, en dan plakken. Zo kan iedereen nu via deze link jou foto bekijken die in je computer staat.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groet

Melvin