vraagje

• rob

Ik ben op zoek naar een stuk of een componist dit weet ik niet

het gaat om EULALIA TORRICELLI hij of het heeft in 1947 in de italieaanse

top 10 gestaan kunnen jullie mij info hier over geven?

Alvast hartenlijk dank.

• Rolf

Crosspost: zie prikbord klassieke muziek.

• Peter

Als ik jou was zou ik gelijk de politie bellen.

Zucht…. wat heb je toch een zeiksnorren op deze planeet.

• Peter

Het enige wat ik kan vinden is dit….

Eulalia Torricelli di Forlì”. Valzer brillante. (1947). CASONI

http://it.wikipedia.org/wiki/Nicola_Salerno

http://www.azzurramusic.it/sito/genere.asp?Tipo=2&Pagina=1

Google eens. Er komt veel naar boven. Ik zal mijn Italiaanse vrienden eens mailen. Wellicht zegt het hen wel iets.

• Peter

De laatste link is mis gegaan. Bij ricerca (zoeken) moet je even de naam intoetsen. Dan komt er iets naar boven. Wellicht is dat h'm.

• Rolf

Leuk Peter, maar besef je wel dat je nu allemaal overbodig werk hebt zitten doen?

Ik zet dat niet voor niets hier neer natuurlijk, want als je die thread op het andere bord had gelezen, had je kunnen zien dat Rob liever geen Italiaanse teksten leest, dat hij al uitgebreid geGoogled heeft en dat ik hem inmiddels al een aardig eind op weg heb geholpen. Maar goed, ik zal wel weer zeiken….

• Peter

Inderdaad want je kunt ze ook in het Nederlands krijgen als je even je best doet.

De door mij geplaatste links zijn Italiaans maar als je XP draait vertaal je alles in een vloek en een zucht alles naar Nederlands. Tja…..

Daarnaast komen er bij Google ook Nederlandse links naar boven, kijk zelf maar eens. Gewoon wat meer info ingeven dan alleen de titel of uitvoerende wil heel erg helpen. Geef het jaartal in alles wat je weet, dan kom je een stuk verder……

• Rolf

Heb je die andere thread nou al gelezen of niet? Ik krijg niet die indruk, want je zit nog steeds werk te doen dat al lang gedaan is……….

• Peter

Heb ik gelezen maar jij ook?

• Peter

Via Google kom ik uit bij de firma Broekmans en van Poppel in de Van Bearlestraat in Amsterdam. Daar is een CD van deze goeie man te koop met het bewuste nummer…… Online te bestellen.