Beste mede-klassiekemuziek liefhebbers,
Door Brilliant Classics is er een mooie grote cd box van Wolfgang Amadeus Mozart op de markt gekomen met 170 cd's. Dit ter ere van zijn 250 jarige jubileum.
Nou staat Brilliant Classics bekend als een zeer gerenomeerd klassieke muziek uitgever. Ik en mischien ook vele van ons hier hebben wel een tiental cd's staan van geweldige uitgever. Kruidvat laat ons ook als groot inkoper van deze uitgever genieten van alles wat te koop is.
Maar nu de box, ze zijn er weer in geslaagd om een schitterende box met al Mozart's werk te publiceren, en dat is volgens mij (mischien weten de oudere mensen onder ons het wat beter?) nog nooit geévenaard. Ik heb die box uiteraard ook gekocht, alleen kwam tot de ontdekking dat er wel een foutje inzit. Het kan zijn dat ik de enige ben maar ik vraag het voor zekerheid maar hier even.
Op CD 21 van Volume 7(Sacred Works - Paars) staat Grabmusik - Davidde Penitente. Maar nu komt het, de tweede helft van de CD, nr's 6 t/m 15 staat geen muziek van Davidde Penitente op maar nummers van CD 8 Volume 7(Sacred Works - Paars) Great Mass KV 427 nr's 1 t/m 9 op.
Kunt u het nog een beetje volgen, ik heb nu een vriendelijke E-mail verstuurd naar Kruidvat om te vragen of ze er een oplossing voor hebben. Heeft u deze box ook en heeft u ook dit probleem dan hoor ik dat graag van u. Als u deze box ook heeft maar nog toegekomen aan deze cd's te beluisteren (is ook niet zo gek want het zijn er 170) dan vraag ik bij deze om het toch even te beluisteren. Dus kort samen gevat, de eerste helft van CD 8 van Volume 7 (Great Mass) staat op de tweede helft van CD 21 Volume 7 Grabmusik/Davidde Penitente, de Davidde Penitente is er dus mogelijk helemaal niet.
Met Vriendelijke Groeten
Melvin