muziek gecomponeerd

• ossy

dag allemaal. nou heb ik een aantaal stukken gecomponeerd. en nou wil ik daar een muziek blad van maken, nou kan ik geen noot lezen. en ik weet niet hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. kan iemand mij aan een simple programma helpen. waar ik dat voor elkaar kan krijgen.

groetjes ossy

• Wolferl

Volgens mij moet je bij de uitgever zijn die zet het op blad.

Of informeer bij een muziekschool of concervatorium in de buurt, daar zijn altijd wel studenten die dat op blad willen zetten (als project ofzo) meestal tegen een bescheiden vergoeding of als je geluk heb voor niks.

Veel Succes

En welkom in de wereld van componisten :)

Groetjes Melvin

• fred

Laat die uitgever er nog maar even buiten, die komt eventueel later aan bod. Je zult datgene wat je gecomponeerd hebt/in je hoofd hebt/op de piano of ander instrument kunt spelen eerst zelf op papier moeten zien te krijgen wil je de wereld er kennis van laten nemen. Een ‘simpel’ programma om dat voor elkaar te krijgen? Leer het notenschrift, is helemaal niet moeilijk. Je kunt het zelf doen, met behulp van een goeie handleiding (in een beetje bieb wel te vinden), of volg een cursus aan bv. Volksuniversiteit, muziekschool of andere cursus, aanbod genoeg, bekijk de kleine advertenties in de krant maar. Succes ermee!