Hai ! Gosjemijne, nooit geweten, dat er zoveel gereageerd wordt op mijn ( uitgebreide…) visitekaartje, waardoor ik hoopte op reakties van musici, die iets van me zouden willen hebben/aanschaffen/beluisteren of met mij van gedachten zouden willen wisselen om eventueel tot een fijne opdracht te komen. Helaas is dat er nog niet van gekomen…maar wat niet is….Dank je Daniel voor je leerzame reaktie en nu was er gelukkig iemand die me steunde, n.a.v. ene melvin. Maar waarom kan ik nooit iemand terugmailen ? Waarom die voornamen alleen ? Ik heb me toch bekend gemaakt ? Waarom doen de reageerders dat dan niet ?Ik vind dat een beetje sneaky. Of “hoort”dat op zo'n site ? ( Voor mij nieuw en onbekend terrein.)Nou, allemaal bedankt voor de mailtjes en nu maar wachten op mensen die me echt nodig hebben.( Ik heb een boel korte pianostukken geschreven en nu zijn er bijna 3 (piano)miniaturen af. Dus eventueel voor pianisten die niet bang zijn voor “hedendaags”??Voor de rest liggen er liederen ( Fr. tekst)saxofoonwerk, piano+trompet en kamermuziek , koormuziek etc,etc.Dag !
M. van Dijck, Amsterdam