Compositieles aangeboden

• Maurice

U schrijft muziek en u wenst daar hulp en begeleiding bij? Of u wilt de mogelijkheden verkennen van uw muzikale ideeën. Wellicht wilt u dat iemand uw muziek bekijkt en tips en suggesties aanlevert. Dit zijn enkele mogelijkheden die ik u kan bieden.

Ik ben 4e jaars-student compositie en biedt prive - compositielessen aan op elk niveau tot toelatingsniveau voor een conservatorium.

• Laurine

Hallo,

Ik ben al sinds peuter-zijn bezig met het componeren van muziek, ik heb wel belangstelling voor de compositie-lessen, vooral omdat ik later ook compositie hoop te kunnen gaan studeren.

• Maurice

Hallo Laurine,

kijk even op mijn website: http://mauricevanloon.freehostia.com en reageer dan via de contactpagina. Dan reageer ik zo snel mogelijk terug. Vriendelijke groet, Maurice

• Martijn

Beste Maurice,

Ik ben wel geintereseerd in een vorm van coaching ten aanzien van mijn compositie cq arrangeren waar ik al lang mee bezig ben maar eigenlijk nooit in gecoachd ben.

Wellicht is er een samenwerking mogelijk

Groetjes,

Martijn

• John Thomassen

Maurice Schreef:

——————————————————-

> U schrijft muziek en u wenst daar hulp en

> begeleiding bij? Of u wilt de mogelijkheden

> verkennen van uw muzikale ideeën. Wellicht wilt u

> dat iemand uw muziek bekijkt en tips en suggesties

> aanlevert. Dit zijn enkele mogelijkheden die ik u

> kan bieden.

>

> Ik ben 4e jaars-student compositie en biedt prive

> - compositielessen aan op elk niveau tot

> toelatingsniveau voor een conservatorium.

• John Thomassen

Ik ben op zoek naar een docent die harmonieleer en contrapunt onderwijst en composities kritisch en vakkundig kan beoordelen. Ben woonachtig in directe omgeving Maastricht.

• Ron van Leeuwen

Geef je nog steeds compositieles? Ik zoek een leraar die mij kan helpen met met name arrangeren. vr. gr. Ron van Leeuwen.

• Jan

Kijk hier eens naar!!!

By the way, there exists a very clever program Easy Song Builder with which you can compose a song just by listning and choosing. You can compose your music all by yourself!

Try it out and be amazed!

Go for free download to www.compose-music.com