componist gezocht voor piano muziek

• Lourdes

Hallo,

Mijn naam is Lourdes. ik ben 3e jaars student aan de Film en Televisie Academie in Amsterdam.

Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerfilm voor volgend jaar.

Ik kan nog niet te veel loslaten over de film, wat ik wel kan vertellen is het volgende:

Aan het begin en aan het einde van de film zie je een 18 jarig pianospelend meisje.

Voor die 2 scenes ben ik op zoek naar muziek.

Ik wil graag originele muziek gebruiken en daarom ben ik op zoek naar een componist.

Het gaat om een licht klassiek stuk voor de piano van tussen de 2 en 5 minuten.

Zelf zat ik te denken aan muziek zoals bijv: River flows in you van Yiruma of de muziek van Yann Tiersen (bekend van de films Ameli en Goodbye Lenin).

Maar ik sta open voor suggesties.

De muziek zal gespeeld worden door de heefdrolspeelster in de film. En bij de aftiteling door een pianist met aanzienlijke ervaring.

Omdat de hoofdrolspeelster nog niet veel ervaring heeft moet het stuk niet te moeilijk zijn.

Er is helaas niet echt een grote vergoeding beschikbaar.

Wel zal uw naam (indien u dit wenst) bij de begin en eindcredits genoemd worden en blijft het auteursrecht natuurlijk bij u.

De geplande opname dag is al best snel, 7 juni.

Dus ik zoek op vrij korte termijn een stuk, het liefst voor 1 juni.

Mocht u interesse of vragen hebben, dan kunt u mailen naar misstequila@live.com of hier een reactie achter laten.

Alvast hartelijk bedankt.

Groeten,

Lourdes

• Johan Arts

Hoi Lourdes,

Ik heb wel iets voor je!

Als je wilt, kunnen we er even over spreken, ik kan het voor je inscannen en versturen.

De rest regelen we wel!!

Gr., Johan

• Johan Arts

Je hebt e-mail via mijn Gmail-adres.

Kijk eens wat je ervan vindt!

Gr., Johan

• Wim Rijstenberg

Lourdes,

Ben je inmiddels al voorzien, of kan ik evt. nog aan het werk voor je?

Laat even weten,

Gr.

Wim Rijstenberg

• Christophe Ponsard

Lourdes,

Moest je nog iets nodig hebben stuur je maar een mailtje,