componist gezocht voor piano muziek

• Lourdes

Hallo,

Mijn naam is Lourdes. ik ben 3e jaars student aan de Film en Televisie Academie in Amsterdam.

Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerfilm voor volgend jaar.

Ik kan nog niet te veel loslaten over de film, wat ik wel kan vertellen is het volgende:

Aan het begin en aan het einde van de film zie je een 18 jarig pianospelend meisje.

Voor die 2 scenes ben ik op zoek naar muziek.

Ik wil graag originele muziek gebruiken en daarom ben ik op zoek naar een componist.

Het gaat om een licht klassiek stuk voor de piano van tussen de 2 en 5 minuten.

Zelf zat ik te denken aan muziek zoals bijv: River flows in you van Yiruma of de muziek van Yann Tiersen (bekend van de films Ameli en Goodbye Lenin).

Maar ik sta open voor suggesties.

De muziek zal gespeeld worden door de heefdrolspeelster in de film. En bij de aftiteling door een pianist met aanzienlijke ervaring.

Omdat de hoofdrolspeelster nog niet veel ervaring heeft moet het stuk niet te moeilijk zijn.

Er is helaas niet echt een grote vergoeding beschikbaar.

Wel zal uw naam (indien u dit wenst) bij de begin en eindcredits genoemd worden en blijft het auteursrecht natuurlijk bij u.

De geplande opname dag is al best snel, 7 juni.

Dus ik zoek op vrij korte termijn een stuk, het liefst voor 1 juni.

Mocht u interesse of vragen hebben, dan kunt u mailen naar misstequila@live.com of hier een reactie achter laten.

Alvast hartelijk bedankt.

Groeten,

Lourdes

• Johan Arts

Hoi Lourdes,

Ik heb wel iets voor je!

Als je wilt, kunnen we er even over spreken, ik kan het voor je inscannen en versturen.

De rest regelen we wel!!

Gr., Johan

• Johan Arts

Je hebt e-mail via mijn Gmail-adres.

Kijk eens wat je ervan vindt!

Gr., Johan

• Wim Rijstenberg

Lourdes,

Ben je inmiddels al voorzien, of kan ik evt. nog aan het werk voor je?

Laat even weten,

Gr.

Wim Rijstenberg

• Christophe Ponsard

Lourdes,

Moest je nog iets nodig hebben stuur je maar een mailtje,

op een week tijd kan ik nog aardig wat bij elkaar pennen.

Groeten,

Christophe Ponsard

de_ponsi@hotmail.com

• Joost Brands

Hoi Lourdes,

Als je iets wil horen van mijn muziek, is het handig als je direct iets kan beluisteren. Hieronder stuur ik je een aantal links.

Ik heb alle muziek zelf gecomponeerd, gespeeld en geproduceerd, het is dus kant en klaar.

Eventueel kan ik het ook voor je op maat monteren.

Let wel, wat je hoort is een keuze uit een grote voorraad en het gaat om fragmenten in mp3 formaat, ze klinken niet optimaal (dit i.v.m. illegaal downloaden). Als je de complete en perfect klinkende versie wil hebben, dan heb ik die natuurlijk voor je.

Over een honorarium kan ik kort zijn: ik hoef er niets voor te hebben, een vermelding in de credits vind ik natuurlijk wel erg leuk!

Hier de links:

Pianoworks 1

Pianoworks 2

Casa Abbandonata (verlaten huis)

Joost Vuurs on My Space

Solo piano zijn de volgende titels: Augmented Tones, Improvisation 5th April, My Rhythm EDIT en Sweet Home

Ik wens je veel succes met je produktie!

Groeten,

Joost Vuurs (pseudoniem voor Joost Brands)

• niphomusic

Neem eens contact met me op!

• Sebastiaan van der Plaats

Beste Lourdes,

Ik wil voor jou wel een stuk schrijven, en mocht je al voorzien zijn misschien toch handig om even te netwerken met elkaar (ik ben namelijk een film/multimedia componist en voor meer info en audio over/van mijzelf stuur ik je mijn website link wel even door!) Ik heb het express niet in de mail gezet i.v.m. SPAM.

Misschien spreek ik je nog,

Mvg,

Sebastiaan

• bart

Dag,

ik heb even een email gestuurd naar misstequila@live.com

Ik ben serieus.

Ik zag alleen dat je advertentie dateerde uit mei.

Wellicht heb je nog muziek nodig….

Groet Bart

• Tito Cabrera Vendeuvre

Hallo, mijn naam is Tito. Ik ben 27 jaar. Ik speel gitaar en piano. Ik speel bij een heavy metal band. De naam van de band is Dicionys. U kunt ons werk op youtube vinden. U hoeft allen Dicionys schrijven. We componeren altijd samen. We srchijven de muziek op. Ik woon in Argentinie. Helaas heb ik uw advertensie pas vandaag gezien. Ik sprek nederlands omdat ik vierjaar in Belgie heb gewoond. Als u componisten nodig hebt dan kan u ons altijd contacteren via dit email adress. Mijn Facebook is titocabrera-01@hotmail.com, het zelfde. We zijn professionele muzikanten op zoek naar nieuwe uitdagingen en natuurlijk inkomen om te kunnen groeien. Graag willen we muziek voor een film of een musical maken. Hartelijk bedankt

Tito