Gezocht; Songwriters/Componisten Het Plan Nederland kinderkoor

• Youthboard

Beste Songwriters,

Voor Het Plan Nederland kinderkoor zijn wij op zoek naar componisten en songwriters.

Het Plan Nederland kinderkoor is een zang/dans-groep bestaande uit 18 kinderen tussen de 8 en 14 jaar oud. Allemaal hebben ze veel talent in zang en dans en zijn ze doormiddel van audities geselecteerd voor het kinderkoor.

Het afgelopen jaar hebben ze o.a. opgetreden tijdens het Because I am a girl - concert en tijdens het AVRO musical kerstgala van de AVRO.

Het langere termijn doel is een CD maken en dit betekent 13 eigen nummers. We zijn al een heel eind gevorderd en hebben nu 4 eigen nummers. Allemaal geschreven door gemotiveerde songwriters die dit vrijwillig doen voor Plan Nederland. Met 13 nummers in het vooruitzicht en maar één vaste songwriter zijn wij nu op zoek naar iemand die ons team vrijwillig kan komen versterken. Zodat we met zijn allen een geweldige CD kunnen gaan maken voor Plan Nederland.

Het Plan Nederland kinderkoor brengt de boodschap over van ontwikkelingsorganisatie Plan Nederland (bekend van de Because I am a girl camapgne). Het is de bedoeling om geld op te halen voor Plan Nederland en de kinder/jongeren-participatie te vergroten.

Wij repeteren ongeveer 2x per maand op een zondag in Zeist.

Ben jij die gemotiveerde, vrolijke en idealistische songwriter die wij zoeken? Mail ons dan snel en wie weet gaan wij dan binnenkort samenwerken!

Mail naar; kinderkoor.plannederland@yahoo.com

Op http://pn-kinderkoor.hyves.nl kun je al een kijkje nemen en filmpjes bekijken van wat wij tot nu toe gedaan hebben.

Wij hopen op jouw enthousiaste reactie!

Vriendelijke Groet,

Youthboard Plan Nederland, Jitske Kingma

• Cor bauer

Geachte,

Ik ben sinds october 2008 componist en heb ong.700 melodieën gefloten gecomponeerd en ook 15 sinterklaasliedjes voor zwarte pietenclub in Brabant voor KIKA en eigen compositie gefloten bij Lieve Paul.Ik woon in Friesland bij Leeuwarden.Met vriendelijke groet.

De Petten 23 9254 CA Hardegarijp. zie op Google Cor Bauer tel. 0511473869

• Youthboard

Beste Cor Bauer,

Bij interesse kunt u mailen naar; kinderkoor.plannederland@yahoo.com

Groetjes,

Youthboard Plan Nederland.

• koutar

wat voor liedjes wilt u , ik ben namelijk een jonge songwriter en heb al een paar liedjes geschreven, maar allemaal in het engels , maar als u zegt wat u wilt hebben kan ik wel wat maken.

• Rhemrev/Zmóbek, songwriters

Beste PNKK, is Plan dit keer dan wél bereid om fatsoenlijke afspraken met “goede, gemotiveerde en betrokken songwriters” te maken? Men kan bij een ‘organisatie met een luchtje’ zoals Foster Parents Plan destijds weliswaar de naam veranderen (in Plan Nederland), maar wanneer het beleid zelfs intérn net zo dubieus blijkt is dat zinloos, en snelt een nieuwe reputatie de ‘nieuwe’ naam al snel voorbij. Misschien daarom maar zo weinig (en nauwelijks serieus te nemen:S) reacties? Regeren is vooruitzien, en dat geldt niet alleen voor de nieuwe coalitie straks na 9 juni…

• AWay

Hallo Plan,

ik zou best een lied voor mijn rekening willen nemen.

laat me weten. dan kan ik aan de slag.

vr.gr. AWay Music Productions

p.s. mijn werk staat op www.boomr.nl/away