Songwriter zoekt muziekschrijver

• gajvanballegooij

Hallo,

Mijn naam is Gratia van Ballegooij, ben 42 jaar, en woonachtig in Oss (Noord Brabant)

Ik zoek een echte uitdaging op het gebied van teksten schrijven.

(je kunt ook eerst op mijn site kijken om te zien wat ik op dit moment met mijn talent voor schrijven doe)

De site is: www.tekstinspiratie.nl

Ik voel echter dat ik veel meer kan dan alleen maar teksten maken voor bruiloften en partijen, maar heb me helaas nog niet kunnen bewijzen.

Het liefst zou ik samen met iemand die muziek kan schrijven compleet nieuwe nummers maken.

Het zou fijn zijn als die persoon dan in de buurt woont zodat je gewoon naar elkaar toe kunnen gaan.

Ben jij diegene die op zoek is naar een serieuze songwriter die een uitdaging zoekt?? Laat het dan weten!!

Groetjes Gratia

• Cor Bauer

Beste Gratia, mooie naam

Ik zag net je net op het prikbord staan, maar ik woon te ver weg, maar misschien ben ik je enige reactie en dan krijgen wij misschien spijt, dus mijzelf maar melden.Ik heb wel een nicht in Oss wonen Meike van der Vlier.

Ik ben Cor Bauer componeerde 1 rocksong toen ik 15 jaar was,50 jaar later begon ik spontaan melodieen te fluiten in het park 2008 en dat gaat nog steeds door, ik heb al meer dan 700 melodieen, momenteel 20 melodieen per week,ik componeer veel vogel en licht klassiek en gericht Blues, Irish en Nederlandstalig, ik heb voor pietenplan in Brabant15 sinterklaasliedjes gecomponeerd, waarvan een op tekst.Ik heb 12 dec.2009 bij Lieve Paul een compositie gefloten.google naar Cor Bauer mijn website. email corbauer@live.nl Ik sta met muziek op everbnation

onder Cor Bauer.Met vriendelijke groet Cor Bauer Hardegarijp Friesland

• AWay

Hoi Gratia,

ik wil best een keer uitproberen. misschien is het wel wat. ik ben een singer songwriter.

mijn werk kan je beluisteren op www.boomr.nl/away

vr.gr. a.w.