Natuurlijk mag u niet van Mozart houden, dat is uw goed recht. Nergens zeg ik dat dat niet mag. Ik spreek alleen ongeloof mijnerzijds uit ten aanzien van enkele uitspraken. Maar uw reactie vind ik zwaar overtrokken.
En zo'n interpunctieloze en onafgemaakte zin als “Als ik zeg dat ik ook niet kan genieten van BZN heb ik zeker iedereen tegen m” geeft heel goed uw impulsiviteit weer; ik begrijp direct waarom u met woorden als “poep” strooit.
Én even later uw mening - want meer is het ook echt niet - op een bizarre manier onderbouwen door er een met de haren bijgesleepte topeducatie pianospelen op te rakelen is bijzonder, ehm… Hoe zal ik dit voorzichtig verwoorden (ik wil immers niemand op de tenen staan…)? Laat ik zeggen, “apart”.
Ook gericht aan de andere heren: een iets hoger discussieniveau is volgens mij niet teveel gevraagd. Laat iedereen vooral zijn eigen mening hebben.
Dan wil ik nu graag zeggen dat ik poep op piep en kraakmuziek maar zeker ook op zogenaamde genieën als Bruckner en Mahler wiens oeuvre op een schamele 10 - 15 cd's passen.