Waarom kom je nu meteen weer met het bijvoeglijk naamwoord ‘slappe’ op de proppen? Het is me vroeger al vaker opgevallen dat bepaalde normale omgangsvormen aan jou geheel voorbij zijn gegaan. Toen kwam je met een of ander excuus over problemen in de huiselijke kring, dus gaf ik je het voordeel van de twijfel en hoopte ik nog dat het misschien daaraan zou kunnen liggen. Het ging vervolgens een tijdje goed, maar nu blijkt eens te meer dat jij niet in staat bent om normaal op andere mensen te reageren.
Je bent altijd erg snel met het geven van negatieve waardeoordelen wanneer iemand het niet helemaal met je eens is. Erg jammer.
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je niet kunt stellen dat een schilderij niet op een persoon lijkt als je die persoon nooit hebt gezien.
Nu zeg je echter dat de beide schilderijen niet op elkaar lijken. Dat ben ik in zeker mate met je eens, maar dat zei je in eerste instantie niet. In ieder geval niet duidelijk.
Weet je overigens ook in welke maanden de beide schilderijen gefabriceerd zijn?
Wees dan tenminste zo volledig de maanden er ook nog bij te vermelden, want je hebt het nu wel leuk over ‘maximaal 1 jaar’, maar van januari 1790 tot december 1791 is toch echt bijna 2 jaar……..
Ook is de post van BastiaanJan om 22:16 zeker het overwegen waard.