Wie kan mij die portret tonen….
Met Vriendelijke Groeten
Melvin
Mooi dan zijn we samen geintreseerd, maar dit is wel speciaal. Men weet nog steeds niet honderd procent hoe Mozart er werkelijk uitzag…en volgens de mensen die de schilderij hebben gezien en onderzocht en die ook Moazrt kenners zijn, lijkt Mozart het meest op deze schilderij…..
Met Vriendelijke Groet
Melvin Kef
O, u maakt mij echt reuze nieuwsgierig….. Ik ben daar nl. ook erg benieuwd naar, hoe Mozart er echt uitzag. Ik heb me maar aan de personage in de film Amadeus vastgeklampt als ik aan Mozart denk, Tom Hulce, wie weet, zag Mozart er echt zo uit, zonder dat de regisseur van de Amadeus dat echt bewust was, toen hij de rol van Mozart caste… Hij had het erover in een interview op de dvd dat geen van Mozarts portretten op elkaar leken en dat hij een personage daartussen had gekozen….. Ik ben echt benieuwd naar dat portret. De geheimen van de historie over Mozart is nog niet opgelost, wie weet komen de wetenschappers er een eind verder mee met dat nieuwe portret. Ik hoop het…….
Groetjes, Bastiaan Jan
Ooit is Konstanze Weber-Mozart gevraagd hoe mozart er ooit uitzag, dat was vlak voor haar dood. Er is namelijk wel 1 portret en volgens haar zag Mozart er zo uit ongeveer. Gelukkig heb ik dat portret in mijn afbeeldingen bestand staan.
Maar volgens wetenschappers is het nieuwe en onbekende portret nog beter en lijkt hij er nog meer op.
Met Vriendelijke Groeten
Melvin Kef
Inderdaad, hartelijk bedankt.
Stelling: Ik vind dat dit portret het meest gelijkende is. Waaraan kan dit ontleend worden, dat dit portret de meest gelijkende is? Wie kan er een reden bedenken?
Gaarne reacties. Ik onderzoek alle ontdekkingen op het gebied van Mozart's historie en kan altijd informatie gebruiken. Ik vind het ook wel leuk te weten wat meningen van anderen zijn over dus o.a. Mozart's portetten.
Groeten BastiaanJan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?