Heey Peter,
Wat fijn dat je positief bent, ik weet dat veel mensen erg negatief kunnen zijn over wat ik wil en waarschijnlijk wel meerdere mensen. Maar laat ik even 1 ding rechtzetten, ik ben niet van plan om Mozart na te doen ik wil alleen zijn stijl combineren met die van Schubert, Mendelssohn bach handel en Beethoven en mischien Tsjaikofksy. Ik wil verder gaan waar Mozart is gebleven, en niet alles nog een keer overdoen want daar hebben we al genoeg mensen van die alles overnieuw spelen. Nee laat men nou maar eens een keer echt zien wat er allemaal nog te ontdekken valt, want volgens mij zijn er nog tal van melodieen en leuke Operás te maken en ik ben graag iemand die die lijn wil doortrekken. Ik begrijp ook wel dat deze tijd nie echt geschikt is meer voor “onze” genre maar heey je moe doen wat je wil doen en die droom die wij hebben( mooie klassieke muziek maken) is mogelijk alles kan dus dit ook. ik ga me er ook 200% voor inzetten om dit waar te kunnen maken, mischien kunnen we samen iets doen 2 denkers kunnen meer dan 1. Ik hoor nog wel van je,…..
Met Vriendelijke Groet
Melvin Kef